کاربرد دستگاه تصفیه آب و ویژگی های آن

کاربرد دستگاه تصفیه آب و ویژگی های آن

امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا نصب سیستم تصفیه آب در منازل امری رایج و متداول می باشد. در زیر سعی شده است هفت دلیل اصلی برای نشان دادن اهمیت استفاده از این سیستم آورده شود.

1. سلامتی تمام اعضای خانواده

به طور تقریبی 80 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است. بنا به توصیه پزشکان روزانه 8 لیوان آب و یا به ازای هر 10 کیلوگرم وزن بدنمان، یک لیوان آب باید نوشیده شود، هرچقدر این آب سالم تر، خالص تر و با کیفیت تر باشد، سرزندگی، سلامتی و عملکرد اندام های بدن ما افزایش بیشتری خواهد یافت

عمران سازان مهاب تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب, دستگاه تصفیه آب خانگی, مقالات

کیفیت آب‌های مورد نیاز برای مصارف خاص به ندرت با ویژگی‌های طبیعی آن‌ها مطابقت دارد. آب آشامیدنی با ویژگی‌های فیزیکی یا ظاهری آب که بایستی سالم وتمیز باشد به طور طبیعی به مقدار کافی در دسترس نمی‌باشد. اکثر منابع آب از نظر کیفیت شیمیایی و بیولوژیکی برای شرب مناسب نیستند و قبل از مصرف احتیاج به یک سری عملیات تصفیه آب دارند.

چنین عملیاتی که به منظور متناسب سازی آب برای مصرف خاصش صورت می‌گیرد تصفیه آب نامیده می‌شود. تصفیه یا پالایش آب از نظر پزشکی و بهداشت اهمیت زیادی دارد.

کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی تحقیقات علمی ثابت نموده که سلامتی و زندگی مان به کیفیت آب مورد استفاده مان بستگی کامل دارد. از اینرو می بایست در استفاده از آبی که در سیر زندگی خود در طبیعت به عنوان یک حلال خوب ، تمام موادی که به طور طبیعی در بافت های زمین یافت می شود (به آب سخت تبدیل می شود) و یا آلاینده های صنعتی ، کشاورزی و… را در خود حل نموده و به همراه دارد ؛ مراقبت نمود.

مراقبت از سلامتی و بهبود سطح بهداشت ارتقاء و بهبود بهره وری شغلی ، زندگی روزمره و ورزش تغذیه سالم و لذت بخش با تهیه غذای سالم و بدون باکتری تهیه آب نرم و سبک برای امور خانه داری ، اماکن تجاری و عمومی و مراقبت از وسایل الکتریکی دارای مدار آب تهیه آب با کیفیت برای آکواریوم ها، حیوانات خانگی و گیاهان تزئینی خانگی استاندارد سختی کل (بر حسب کربنات کلسیم) حداکثر مقدار مطلوب : ۱۵۰ میلی گرم در لیتر ، حداکثر مقدار مجاز: ۵۰۰ میلی گرم در لیتر منبع: استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۵۳ – ویژگی های آب آشامیدنی www. isiri .org/std/1053.htm (آب سخت : آبی است که در آن هیدروکربنات کلسیم و منیزیم بیش از حد مجاز است و به طور عامیانه به آن گچ آب نیز می گویند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آب شیرین کنآب شیرینکنآبشیرین کنآنیونیاحیاءاحیاء رزینازناسمز معکوساسمزمعکوسالکترودیالیز

تاريخ : | 15:50 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود